Deid Behar ET با بازیگر Rosza Salazar در مطبوعاتی فیلم در لس آنجلس صحبت کرد، که در آن ستاره پرویی-آمریکایی در مورد اینکه چرا در نمایش بزرگ رویای Latinas بسیار مهم است، صحبت کرد.
"من به شما بگویم چرا، نام من رزا بیانکا سالازار است. من این نام را با افتخار می گیرم و می دانم که تیم من چه کسی هستم و می خواهم آن را برای تیم به خانه ببرم. »سالازار 33 با افتخار اظهار داشت. "[با آلیتا]، من واقعا احساس می کنم که ما گالوانیزه می شویم. این یک مسئولیت بزرگ بود. "
James Cameron, Robert Rodriguez, Rosa Salazar and Jon Landau Alita Premiere

"وقتی به تئاتر می رفتم - که، به هر حال، لاتین ها بیشترین تعداد افرادی را که واقعا عروس خود را در صندلی قرار می دهند، تشکیل می دهند. ما فیلم ها را می بینیم. بلیط های ما را بخر ما ممکن است تنقلات را بخریم. ما آنها را خارج از سایت خریداری می کنیم، "او شوخی کرد. "اما بلیط ها را می فروشیم و می بینیم که فیلم ... اما من خودم را در تمام این افتخار نشان نمی دهم، نمایش داده می شود."

فیلم CIA اقدام ماجراجویی داستان سیببورگ نوجوان (Salazar) است که خود را در یک دنیای آینده نگر، پس از آخرالزمانی پیدا می کند، جایی که او با شمار زیادی از دستگاه های نبرد آماده مبارزه می کند و از دوستان و جامعه اش دفاع می کند.

او ادامه داد: "این فیلم چه کار می کند، به زنان جوان و پسران جوان می دهد که شخصیت اصلی زن برای ارتباط با آن است." "از آنجا که هر کسی می تواند به سفر آلیاتا مربوط شود، کسی که در ابتدا احساس ناخوشایندی می کند و سپس به دنبال کشف خود می رود و درون خود قدرت و قهرمان را درون خود می بیند".

در مورد کارگردان رابرت رودریگز، که در خط مقدم قرار دادن لاتین ها مانند سلما هایک، میشل رودریگز و ایزا گونزالس - که همچنین در آلیتا ستارگان - ستارگان و ستاره هایش در پروژه های خود قرار دارد، او بزرگ شده و توسط زنان در خانواده اش احاطه شده است.

رودریگز توضیح داد: "این واقعا عجیب و غریب بود که رشد می کرد و قهرمانان لاتین بیشتری را نمی دید و همچنین قهرمانان بیشتری را نمی دید." "منظورم اینه، خواهرانم بدجنس هستند پنج پسر، پنج دختر وجود دارد که در خانه بسیار برابر است، اما نه در رسانه ها. بنابراین وقتی شروع به ساخت فیلم کردم، تمام کاراکترهای اولیه من، اولین فیلم کوتاه من، اولین کمیک من، بچه های جاسوسی، بر اساس خواهرانم بود. این دختر کوچک که از طریق تمام فیلم های من می رود، بر اساس پنج خواهر من ساخته شده است. و هنگامی که من آلیات را می خواندم، گفتم: "دوباره خواهرم هستم، اما من نیز دخترم هستم. این جهان بینی من بود و من این نمایندگی را نمی دیدم که به نظر می رسید بر روی صفحه نمایش قرار داشته باشد. "

برای تولید کننده جان لانداو مادرش بود. "مادرم در صنعت بازرگانی مؤثر بود و هر روز برای زنان مبارزه می کند."

آلیتا قطعا با قدرت دختران پر شده است و همانطور که سالازار آن را تکذیب می کند، "من می دانم که چطور زن بودن است و هر کسی که در این سفر هولناک قرار دارد، سزاوار پات بر روی پشت است و حداقل نمایش هایی روی صفحه "