دختر شما ازدواج کرده است تبریک می گویم! آیا شما نگران هستید که شما قادر به پیدا کردن لباس مادر از عروس نخواهید بود برای عروسی خود که برای روز عروسی خود دلگرم کننده و جذاب باشد؟ به خاطر انتخاب یک مادر بزرگ از لباس های عروس، انتخاب کنید. سبک های محبوب عبارتند از لباس طول طبقه، لباس طولانی چای، آستین های نصب شده و لباس های خط A. مادر عروس امروز یک زن شیک و مدرن است که عمدتا به صورت رسمی، سبک و رنگی محدود نمی شود.

درجه رسالت: بر خلاف حزب عروسی، که معمولا در لباس عروسی مشابهی ساخته شده است، مادر لباس عروس باید در لباس عروسی مشابه یا مشابه لباس پوشید، مادر لباس عروس به طور کلی قوانین را برای هر مهمان باید لباس به جز اینکه مادر عروس باید لباس رسمی بیشتری نسبت به مهمانان دیگر داشته باشد.

سطح رسمی باید با رسالت رویداد، به ویژه لباس عروس، دیکته شود. بنابراین اگر دختر شما لباس های عروسی سبک با توپ را با یک قطار موکت و دستکش بپوشاند، باید سعی کنید با رسیدن چیزی رسمی با سطح رسمی آشنا شوید. این به این معنی نیست که شما لزوما باید لباسهایی را که در ساقدوشان لباس پوشیدنی یا لباسهای ساتن، مخمل کشیده شده با سنگهای قیمتی بپوشید، بپوشانید. از آنجا که بسیاری از رسم های رسمی وجود دارد، وجود دارد.

مطابقت: در حالت ایدهآل، مادر عروس، باید به تعریف یا حداقل هماهنگی با نگاه کلی و احساس یا موضوع عروسی بپردازد. هنگام انتخاب مادر از لباس های عروس، فصل، رسالت و مجموعه ای از عوامل دیگر باید مورد توجه قرار گیرد. این که آیا مادر لباس عروس با لباس حزب عروسی منطبق است یا خیر، به طور کامل موضوع اختیار عروس است.

در حالی که برخی از عروسها ترجیح می دهند که هر دو مادر عروس و مادر داماد با لباس های برادر هماهنگ باشند، عروسی عروسی مدرن تصدیق می کند که عروسها هم اکنون اجازه می دهند مادران خود لباس های خود را انتخاب کنند. برای چیزی غیر رسمی ممکن است مجبور باشید لباس کوتاهتری را انتخاب کنید. عروس ممکن است ترجیح مادر عروس را برای پیروی از رسوم و سبک عروسی یا حداقل هماهنگ کردن رنگ لباس خود برای مطابقت با بقیه عروسی بیان کند.

سبک: مادران معاصر انتظار نمی رود مادر مادرانه لباس عروس دیگر لباس پوشیدن، و در حال حاضر انواع لباس های شیک، هشت و حتی بی کفایتی در دسترس برای مادر مدرن عروس. هنگامی که به انتخاب یک مادر از لباس عروس می آید، گزینه ها بی نهایت هستند. به طور سنتی، مادر عروس لباس زیر یک طبقه را می پوشاند، همراه با ژاکت رسمی یا بلورو. صدها مادری زیبا از کف های عروسی با کت و یا بلورهایی وجود دارد که البته از آن انتخاب می شوند، اما اگر لزوما بخواهید، لزوما باید با سنت روبرو شوید.

رنگ: پرسش مادري عروس كه اغلب پرسيده شده است، چه رنگي بايد بپوشد؟ در حال حاضر گزینه های زیادی وجود دارد. قانون باید چیزی را که میخواهید انتخاب کند تا زمانی که از عروس ناتوانی نداشته باشد یا همان رنگ لباس او باشد.

به طور سنتی، احتیاط برای جلوگیری از لباس در عاج سفید و خانواده رنگ شامپانی که ممکن است با عروس همخوانی داشته باشد. بسیاری از استدلال می کنند که از سیاه باید اجتناب شود، زیرا این نشان می دهد که عزاداری و در نتیجه عدم تایید معامله های در حال انتظار توسط مادر عروس به رنگ سیاه.

با این حال، سیاه و سفید کلاسیک، شیک و رسمی است، و در حال حاضر حتی قرمز به نظر می رسد که به عنوان قادر به پوشیدن توسط مادران عروس در صورت انجام با طعم و مزه. تنها قاعده سخت و سریع، بحث در مورد گزینه های رنگ با عروس است و سعی در احترام به خواسته های او دارد. او ممکن است در مورد رنگهای پررنگ خود با شما صحبت نکند، یا به طور متناوب ممکن است ترجیح دهد که رنگهای تلخ و شیرین را در خانواده های اسطوخودوس، نقره ای، بورگوندی و آبی رنگ بپوشانید.

اکثر مادران عروس انتخاب رنگی می کنند که شخصا لخت هستند، مطابق با تن پوستشان، مناسب سن هستند و هماهنگ با لباس های دیگر در حزب عروس.

هیچ دلیلی وجود ندارد که شما باید بژ ساده را بپوشانید. بعضی از مردم معتقدند بهتر است که در آب و هوای گرم گرم به پاستیل بچسبند و سایه های عمیق تر در پاییز و زمستان را انتخاب کنند. انتخاب رنگی که برای مادر عروس بسیار مناسب است، اولویت اول است.

در حالی که برخی از دختران ممکن است ترجیح دهند مادران خود را به پوشیدن مادر عروس لباس در همان خانواده رنگ کلی به عنوان عروسی حزب، دیگر دختران خوشحال هستند اجازه می دهد که مادران خود را انتخاب کنید یک رنگ است که کاملا با لباس های لباس عروس در چرخ رنگ

بعضی از زنان حتی یک بلوک رنگی را انتخاب نمی کنند و هر کدام از الگوهای یا رنگ های مختلف را پوشانده اند. اگر در هر شک و تردیدی نداشته باشید که رنگ های خنثی را با هرچیزی پوشانده باشید، با این حال اگر یک مادر رنگ خنثی از لباس های عروس را انتخاب کنید، اطمینان حاصل کنید که این یک رنگ اشباع شده است، به طوری که نگاه نکنید.