آیا هنوز درباره گالری عروسی شنیده اید؟

این مجموعه باور نکردنی 20،000 متر مربع در قلب لندن به عنوان "اولین فروشگاه عروسی جهان" نامگذاری شده است، به عنوان یک فروشگاه یکپارچه برای تمام نیازهای برنامه ریزی عروسی لوکس خود طراحی شده است و با برخی از موارد بسیار مورد علاقه ما مارک های عروسی و ارائه دهندگان خدمات عروسی.

از لباس های عروسی تا فلووریست ها، ایستگاه های مخصوص نوشیدنی های کیک عروسی، طراحان عروسی متخصص به عکاسان، همه چیزهایی را که لازم دارید برای برنامه ریزی روز عروسی کامل تحت یک سقف پیدا کنید. و ما همه چیز را می دانیم. عطر عروسی شخصی؟

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این که چرا ما در مورد راه اندازی این برنامه نوآورانه برنامه ریزی عروسی برای زوج های مدرن بسیار هیجان زده هستیم، مطالعه کنید.

برندها

یکی از چیزهای مورد علاقه ما در مورد گالری عروسی این است که در میان florals cascading قرار گرفته است، کیک های زیبا و لوازم آرایشی لذت بخش است Brides Do Good، نام تجاری لباس عروسی بازگشت به فروش از هر نمونه لوکس و لباس عروسی قبل از عشق به کمک به مبارزه با اثرات ویرانگر ازدواج فرزند. (که علت نزدیک به قلب ماست.)

اما به طور جدی، ما تمام روز در اینجا هستیم اگر همه مارک های موجود در گالری عروسی مثبت باشیم، به جای آن، آنها را در وب سایت خود بررسی کنید. ما مظنون هستیم که شما نیز به همان اندازه هیجان زده خواهید شد!

از گالری عروسی

گالری عروسی در طول سال، هفت روز در هفته باز می شود که یک تجربه منحصر به فرد برای مشتاقان همکار است. گالری عروسی شامل بیش از 200 علامت تجاری و خدمات عروسی منحصر به فرد برای مد، روند، ایده های عروسی و خلاقیت است.

با قرار ملاقات در دسترس، زوج ها می توانند همه چیز را از لباس رویایی و کت و شلوار مناسب برای گلدان مناسب، ساز کیک، محل برگزاری، غذاخوری، لوازم آرایشی و همه چیز در میان آن پیدا کنند. گالری عروسی نیز در سالن اول برای زیبایی عروسی - سلامتی، سلامتی، مو و آرایش برای عروس و داماد است.

تمام مشتریان عضو باشگاه در گالری عروسی می شوند و دسترسی به رویدادهای منحصر به فرد، نمایش تنه و خیلی بیشتر را به دست می آورند.

مفهوم منحصر به فرد توسط کارآفرین زیبایی، خرده فروشی و رویدادها توسط جورج هممر به دست آورد. جورج اظهار داشت: "امروز یک روز فوقالعاده برای صنعت عروسی است؛ زیرا ما شاهد آغاز تغییر لرزه ای در نحوه جشن زوج ها هستیم."

برنامه سفر خود را

فقط با باز کردن درب آن به عموم، تنها به منظور قرار ملاقات، ما تصور می کنیم که زوج های شیک از سراسر انگلستان و بین المللی به بازدید از این فضای منحصر به فرد و واقعا شروع به برنامه ریزی عروسی خود را با یک انفجار!

شما ممکن است من را در باشگاه حلقه بزنید، پست های وبلاگ را بنویسید، در حالی که تمام لباس های زرق و برق دار، گل و گیاهان و محصولات زیبایی را خالی کنید!

اینجا را کلیک کنید اگر می خواهید یک قرار ملاقات با یکی از طراحان عروسی متخصص خود و یا طراحان لباس عروس / لباس شخصی و خود را در این سرزمین عجایب عجیب و غریب غوطه ور کنید.