این که آیا شما به دنبال چهره ریزه اندام خود، شکل ظریف و یا شکل شبیه قرمز هستید، مطمئنا یک لباس رسمی پیدا خواهید کرد که متناسب با شکل خاصی باشد. قبل از خرید یک لباس جدید برای یک رویداد آینده، آن را کمک می کند تا بدانید شکل بدن خود را به اطمینان حاصل کنید که شما مناسب به نظر می رسد به شما احساس غرور و اعتماد به نفس. در اینجا چندین راهنمایی برای شناسایی لباس رسمی مناسب ارائه شده است:
A-Linie/Princess-Linie Bateau-Ausschnitt Schleifen Sweep/Pinsel zug Chiffon Kleider

نمایش منحنی ها

شکل کریستال ماساژ که دارای کمربند کامل و باسن و کمر وسط است، با سبک لباس که می تواند مورد توجه و تعریف کمر قرار بگیرد، عالی به نظر می رسد. سبک مورد نظر لباس می تواند شامل دامن مداد، کمر ساختار یافته و گردنبندی گسترده باشد تا منحنی ها را به طور کامل برجسته نماید. یکی از سبک های فوق العاده این است که لباس پوشیدن را آسان می کند که در اطراف کمربند با استفاده از پارچه های متضاد یا کمربند سفت شود، در حالی که این مواد به طور طبیعی در ناحیه کمر قرار دارند.

ایجاد منحنی ها

لباس رسمی که به ایجاد حس حجم کمک می کند، مناسب کسانی است که می خواهند منحنی ها را نشان دهند. ممکن است انحنا با یک لباس که دارت یا کمربند را جمع می کند ظاهر شود. این نوع لباس برای توانایی آن برای تعریف بدن پایین تر مفید است. علاوه بر این، یک قایق بزرگ قهوه ای برای ارائه شانه های وسیع تر و خط کامل سینه مفید است. گزینه های دیگر شامل درزهای عمودی شاهزاده ای است که به منحنی های برجسته کمک می کند تا نگاه نرم تر و کامل تر را نشان دهد.

صاف کردن خط بوت

سبک لباس ترجیح داده شده برای کسی که دارای نیمه باریک پایین و شلوغی کاملتر است، کسانی هستند که برای لخت شدن حمایت و ساختار می کنند. لباس باید دارای بند باشد که بتواند به آسانی پشتیبانی کند و خط سینه را بلند کند. انتخاب بزرگی که بیش از حد به آن توجه نکند، لباس کمر امپراتوری است. یک سبک که می تواند تعادل بیشتری را به همراه داشته باشد شامل لباس A-line است که در ناحیه کمر قرار می گیرد و کمر را تشدید می کند. این لباس برای توانایی آن برای تعادل و نسبت به کل بدن قدردانی شده است.

پاها را بپوشانید

یک روش ساده برای افزایش طول پاهای، پوشیدن لباس رسمی کوتاه و تاریک است. ایجاد یک کنتراست بین پاها و پارچه لباس ممکن است به نظر برسد که پاهای شما طولانی تر است. این نوع لباس می تواند از آنهایی باشد که فقط بالای زانوی تا کوتاه مینی استراحت می کنند. گزینه های دیگر عبارتند از لباس کمر و باریک که باعث می شود توهم مشابه از داشتن پاهای بلندتر.