کمبود مارک های ناخن لهستانی در سالن محلی شما (یا صندوق زیبایی CVS)، از کلاسیک هایی مانند Essie و O.P.I وجود ندارد. به برچسب های کوچکتر مانند RGB. اما کدام بهترین ها هستند؟ یا بیشتر - که یک تکنسین عجیب و غریب شما توصیه می کند؟

برای پیدا کردن، از سیندی رامیرز، بنیانگذار سالن بسیار Instagrammable شهر نیویورک، آبگرم سالن بدنسازی و کافه Chillhouse، سعی کردیم مارک های مورد علاقه خود را برای بهترین رنگ ها، واقعا کت و شلوار و حتی بیشتر از آن توصیف کنیم.

در حال حاضر برندهای لهستانی مورد علاقه شما چیست؟

من به نوعی با وسواس Floss Gloss وسواس دارم. رنگ آنها مانند هیچ چیز دیگری نیست. من دوست دارم مجموعه لهستانی جیس هانا را دوست دارم - من در حال حاضر به دنبال آنها در Chillhouse هستند. من هم به RGB خیلی علاقه دارم بسته بندی و رنگ آنها جسورانه و مدرن است. برای ژل، NCLA جایی است که در حال حاضر است.

چه چیزی در مورد کت و شلوار بالا و پایین؟

همه چیز درباره Deborah Lippmann در آن پایگاه بسیار پرواز است. این یک اثر صورتی مات برهنه است و بنابراین برای تخت ناخن ها کمی ناهموار است زیرا به عنوان یک سپر نور عمل می کند. برای کت، Deborah's Addicted to Speed ​​مورد نیاز است.

چگونه در مورد کرم دست؟ در حال حاضر کدام مورد علاقه شماست؟

من در حال حاضر با کلاه لورن لورن دست و پنجه نرم می کنم. این بوی دوست داشتنی است، بیش از حد چرب نیست و 100 درصد آلی است. من دست های خود را مرطوب می کنم اغلب به عنوان من باید، مگر اینکه یک دست با حمام حمام وجود دارد. در Chillhouse، ما در حال حاضر محصولات Byredo را در حمام داریم، و تا کنون آنها را بسیار دست و پا کرده ایم.