با نگاهی به گرایش های زیبایی از چند سال گذشته، یک سوال مهم به ذهن می آید: ما قبل از مات رژ لب چه کار کردیم؟

لب های رنگی اشباع شده، اما کاملا بی نظیر از درخشش، تبدیل شده اند تا همه جا به هم متصل شوند - به سختی می توانیم به خاطر داشته باشیم که ما قبل از انقلاب مخملی چه چیزی را در ذهنمان قرار دادیم.

البته مد، البته، یک جانور ناکافی است، و ناگهان در قطب های بهار، ما دیدیم - تقریبا از هیچ جا - لب های براق در سراسر محل.

میدونی چیه؟ آنها خوب نگاه کردند

رنگ فوچشی تازه در Chanel (تکمیل شده با گونه ها و چشم های خاردار صورتی) و خون قرمز خون در Haider Ackermann، ایجاد شده توسط Inge Grognard برای MAC، با لایه مایع لیپی لیفت با لاتکس براق لب روشن وجود دارد (بنابراین شما نمی مجبور میشوید که مات خود را گود کنید.

Francesca Neill، هنرمند مجموعه آرایشگری، توصیه می کند: "موی چسب برای جلوگیری از براق شدن لب شما از خونریزی و ایجاد توهم لب کاملتر است."

"خط را به آرامی، کمی از خارج از منحنی طبیعی لبه، برای کامل تر قرعه کشی کنید."

در جای دیگر، لب ها برهنه شده و با براق روشن، افزایش یافته است؛ در Tadashi Shoji، آنها یک پایان کاملا جلا را به یک نگاه متمرکز روی چشم آبی اضافه کردند.

نیل می افزاید: "هیچ چیز بدتر از لب های خشک و چاک دهنده در هنگام ایجاد یک نگاه لب بالا براق نیست." "پس لب های خود را با روغن لب تهیه کنید تا لب ها را بدون چسبندگی یک مومیایی سنتی آب بندی کنید."

اما هیجان انگیز ترین نگاه درخشان در Halpern SS18 بود. لبخند زدن لباس های بسیار تزیین شده و تزیین شده در پرده سینمار، یک لحظه هولوگرام، حسن نیت ارائه میدهد که براق MAC Grand Illusion برتری دارد.

در عین حال، مجموعه زیبایی های بهار پر از جلوه های 3D-effect، همراه با رنگ های جسورانه، روغن های تغذیه کننده و بینی برای هر تن پوست است.

آیا می خواهید براق شوید؟ انتخاب خود را از زیباترین فصل خریداری کنید در آشپزخانه بالا.