اگر لباس Tiffany Haddish برای نشان دادن دو جایزه در کنار مایا روودولف در 90 جایزه اسکار در روز یکشنبه به نظر می رسد آشنا، به همین دلیل است.

هنرپیشه ابتدا لباس الکساندر مک کوئین سفید را به عنوان اولین فیلم فرش قرمز "Girls Trip" در ماه جولای به فرش قرمز درآورد. وقتی او به ستارگانش گفته بود که قصد دارد تا در ماه نوامبر میزبان «شنبه شب زنده» شود، آنها سعی داشتند او را از یک حرکت مدرن «تابو» بیرون بکشند.
Tiffany Haddish and Maya Rudolph

پاسخ Haddish؟ او گفت: "من در مورد هیچ تابو نمی گویم. پول زیادی برای این لباس صرف کردم. این لباس هزینه های بیشتری نسبت به وام مسکن من است." او در طول مونولوگ SNL خود گفت. "این یک الکساندر مک کوئین، خوب؟ این لباس 4000 دلار است. من قصد دارم این لباس را چندین بار بپوشم."

حدیقه حتی جوابی داد که او نه تنها لباس را به عروسی خود می پوشاند، بلکه به دیگران نیز می دهد.

او گفت: "من باید بتوانم وقتی میخواهم چیزی را که میخواهم بپوشم، هر چند چندین بار می خواهم، تا زمانی که من آن را فریز کرده ام."

Haddish به دنبال وعده خود را به شمردن لباس گرانبها. اگر چه بعضی از بازیگران لباس از طراحان لباس می پوشند و یا لباس های سفارشی ساخته اند، Haddish تصمیم به پوشیدن لباس های خود را به اسکار. او لباس عروسی سنتی اریتره را روی فرش قرمز گذاشت تا پدر مرحومش را جشن بگیرد و سپس او را به الکساندر مک کوئین تغییر داد تا روودولف را معرفی کند.

با تشکر از تعهد خود به خراب کردن، Haddish هزینه لباس را تا حداقل 1333 دلار در هر پوششی به دست آورده است.

گرچه هزینه 4000 دلار برای یک لباس ممکن است به عنوان یک خرید معمول برای یک بازیگر فیلم موفق به نظر برسد، برای Haddish این کار برای کار سخت او است. پس از یک تصادف، بازیگر زن در مراقبت از فرزندانش با چهار خواهر و برادر کوچکترش، مادرش را با آسیب شدید مغزی، از دست داد. او به مردم گفت: "من اساسا یک مادر 10 ساله بودم."

او مشکلی در مدرسه داشت و اعتراف می کرد که او گزینه های نگران کننده ای برای او را در زندان در حالی که هنوز یک نوجوان بود انتظار داشت. در پاسخ به رفتار Haddish، کارمند اجتماعی خود را Haddish با دو گزینه: درمان و یا اردوگاه کمدی. او اردوگاه را انتخاب کرد

از آنجا Haddish عاشق کمدی شد و در پی پیروزی از مراحل مشهور مانند ریچارد پریور بود. حتی از طریق بی خانمانی، حدیق به رویای او اعتقاد داشت: او لیستی از تمام بازیگران و بازیگران A-list که میخواهد با یک روز کار کند، انجام داد. این شامل جادا پینکت اسمیت، یکی از همکاران ستاره ای او "Girls Trip" است.

Haddish طولانی از روز مراقبت های دوران کودکی خود آمده است و امور مالی او در نهایت شروع به نشان دادن تعهد او. "دختران سفر" بیش از 140 میلیون دلار در صندوق قرار گرفتند، هرچند که Haddish به شوخی گفت: "کجای من این پول است؟ از آنجا که من هنوز آن را ندیده ام".

با این حال، بدون شک او به خوبی برای خودش کار می کند، با نقش های آینده در کنار تریسی مورگان و کوین هارت. و اگر حدیث تا به حال به موفقیت او شک داشته باشد، همه او باید انجام دهد، این است که او لباس الکساندر مک کوئین را برای اثبات نگاه دارد.