تا چندین سال پیش، لباس های بدون کرک محبوب ترین بودند. آنها هنوز به طور گسترده ای پوشیده شده اند به این دلیل که نشان دادن شانه ها و اسلحه به نظر بسیار زنانه است. با این حال، روند رسیدن به لباس های آستین بلند با شکست مواجه شده است. در حالی که بعضی از آنها از اینها حمایت نمی کنند، واقعیت این است که این لباس ها به راحتی تبدیل به محبوب می شوند. از لباس کوتاه تا بلند، آستین بلند تبدیل به یک سبک محبوب می شود. اگر شما یکی از کسانی هستید که هنوز در مورد لباس های آستین بلند متقاعد نشده اید، در اینجا برخی از دلایل شما باید نگاه کنید.
Avondjurken

زنانگی - مطمئنا، لباس بی دست و پا شما را جذاب تر می کند. با این حال، آستین کامل نیز می تواند بسیار زنانه باشد. لباس های آستین بلند راه عالی برای نشان دادن زیبایی شما بدون شانه کردن شماست. آنها برای نگاه کردن به زنانه مناسب هستند و در عین حال بسیار سبک هستند. شما می توانید نگاه این لباس ها را با اطمینان حاصل کنید که آستین های متناسب با شکل بازوهای خود را بچسبانید.

ایده آل برای موارد خاص - آیا شما یکی از کسانی که عاشق پوشیدن لباس به دفتر، اما می تواند بدیهی است که کسانی که لباس بدون کت و شلوار در کمد خود قرار داده است؟ این جایی است که این نوع لباس می تواند به شما کمک کند. از آنجا که شانه های شما پوشانده شده، این لباس ها کاملا رسمی و پیشرفته هستند. استفاده از این روش عالی برای حفظ سکسی در حالی که هنوز نگاه کردن به صورت رسمی نگاه کردن. شما همچنین می توانید این را در عروسی های شام و سایر رویدادهای رسمی بپوشانید.

آنها متفاوت هستند - اگر شما یکی از کسانی هستید که می خواهید در یک مهمانی نشان دهید که چیزی متفاوت از آنچه دیگران پوشیدید، لباس های بلند آستین برای شما مناسب است. در یک مهمانی که در آن احتمالا همه لباس های بدون آستین و بدون تی شرت می پوشند، می توانید لباس های با آستین بلند بسیار ظریف و متفاوت را نگاه کنید. چنین لباس به شما یک نگاه بسیار متشکل و منحصر به فرد می دهد.

در کل، لباس های آستین بلند میتوانند برای هر رویدادی مناسب باشند. با این حال، شما باید آنها را کار کنید تا در آنها خوب عمل کنید. برای یکی، شما باید بر روی دوخت تمرکز کنید. اگر آستین ها شل و بی شکل باشند، ممکن است نگاهی به دنبالش نداشته باشید. شما همچنین باید لباس های کوتاه تر را به جای آنهایی که دیگر استفاده می کنید را داشته باشید. این به این دلیل است که لباس بلند با آستین کامل ممکن است بیش از حد پوست را پوشش دهد. نگه داشتن سلاح های خود را تحت پوشش و پاهای خود را لخت است که این ترفند است!